Bijna "on the move" - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Menno Dommelen - WaarBenJij.nu Bijna "on the move" - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Menno Dommelen - WaarBenJij.nu

Bijna "on the move"

Door: Menno

Blijf op de hoogte en volg Menno

28 Augustus 2009 | Nederland, Schijndel

Hallo allemaal, nog even en ik laat Nederland weer even achter me. Deze keer Zuid-Amerika. Het continent van de Maya`s, Pablo Escobar en de machtige Amazone. Een reis die me brengt van Brazilie naar Colombia. Om vervolgens naar het zuidelijkste puntje van Argentinie te reizen.
Dwars door regenwouden, steppen en savannes, woestijngebieden, bergketens en ijzige gebieden tot aan het bruisende stadsleven. Op deze site mijn kijk en mijn avonturen op dit prachtig en veelzijdig continent. Dus welkom en ga mee on the Move....!!!

  • 29 September 2009 - 15:45

    Susan:

    Hey Menno! De vorige keer had ik me ook helemaal enthousiast aangemeld op jou site, maaruh daar was niet veel op te vinden.. Hoop dat je het nu wel gaat bijhouden want ik wil niets liever dan lekker meegenieten van alles wat je daar in Zuid Amerika gaat meemaken! Gaat helemaal goedkomen!!! Liefs Susan

  • 30 September 2009 - 10:43

    Marco En Kitty:

    Hey Menno,weer helemaal te gek wat je weer gaat ondernemen.Enneh....
    wel je reisverslag bij houden he?Dan kunnen we tenminste meegenieten.Ook nog van Harte Gefeliciteerd,met je verjaardag.Goeie reis en SUCCES met al wat op je pad komt!!!!!!!
    Groetjes en een dikke knuffel,Marco en Kitty

  • 02 Oktober 2009 - 17:41

    Marlon:

    Hey menno...

    Ik wil je alsnog een hele fijne reis wensen,maar dat gaat volgens mij helemaal goed komen!

    Ben nie sjaloers...;-)

    Ben ook erg benieuwd wat je van argentinie en brazilie vind, dus hou deze x je site wel bij he!!!

    xx marlon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schijndel

Menno on the Move

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

Rio....!!!!

05 November 2009

Blauwe plekken, kneuzingen & altijd blijven lachen

16 Oktober 2009

Salvador de Bahia

05 Oktober 2009

Een Caipirinha teveel....

28 Augustus 2009

Bijna "on the move"
Menno

Actief sinds 28 Aug. 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 9509

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2009 - 03 April 2010

Menno on the Move

Landen bezocht: